25 Ekim 2009 Pazar

PAZAR KEYFİ
Bu pazarı kendime keyif günü ilan edip, biraz bilgisayara takılayım dedim..
İlgi duyduğum ev dekorasyon konusunu içeren sitelere girip ilginç aksesuar ya da mobilyaların fotolarını derledim..
Birkaçını sizlerle paylaşmak istedim. Belki biri biri bir fikir verir size..
Laf aramızda ben hepsini çok beğendim.















Daha çok genç kız odalarına veya yazlık odalarına şirin bir hava katabilecek bir yastık.


Cıvıl cıvıl, bahar gibi.. Kasvetli kış sabahlarını bile güzelleştirebilecek bir takım.. En önemlisi de duvar rengi ve yatak başlık rengi ile uyumu..


Böyle bir yastıkta nasıl uyunur bilemiyorum.:)) Her an yenebilecek kocaman bir çukulata.. Hayal edin yeter...

Beş çayına bekleriz.. Siz meyvelere bakmayın, cevizli kek ve patatesli gül böreği var çayın yanında.:)) E birde en koyusundan muhabbet..


Ferahlık, huzur ve sadelik...


Eh birazda bahçede havuzbaşı keyfi yaptıkmı tamamdır.

Bugünlük bu kadar hayal yeter.:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder