16 Ekim 2009 Cuma


İLK PAYLAŞIM BENDEN OLSUN...
Çalışan bir kadın iseniz ve de evli ve çocuklu iseniz aynı zamanda..
Ahh.. On tane kolunuz olsa yetmeyecekmiş gibi gelir. Bu tempoda günler günleri kovalar, hafta sonu dinlenmeleri bile yetmez olur. Öyle bir gün gelirki canınızın boğazınıza, hatta burnunuza, hatta alnınıza kadar geldiğini farkedersiniz. İşte bu ruh halindeyken ben kendime bir reset attım :)) Üç günlüğüne gidilen bir tatilde tüm sorun ve sorumluluklarımı bir kutunun içine tıkıştırıp yapmak istediklerimi yaptım. Ondört yılın yorgunluğunun, bıkkınlığının ve tekdüzeliğinin uçup gittiğini farkettim bu üç günün sonunda. Kendime kıyak çektim anlayacağınız.Yukarıda görünen manzaranın çevresinde içime çektiğim doğa kokusu, sohbetle ve kahkahalarla yenen yemekler ve sonrasında içilen kahveler, kurulan yeni dostluklar ve açılan yeni ufuklar.. Bana çok iyi geldi çookk.. İnsan olmanın avantajlarını ve güzelliklerini yeniden hatırladım. Ve hayata çok daha pozitif bakmaya, sorunlarla başetme gücünü yeniden içimde hissetmeye başladım.. Tüm kafası karışanlara tavsiye ederim..

1 yorum: